مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 21:052023-06-05سياسي

سیل گرمی| مشکل آب شرب شهرستان گرمی برطرف شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: آب شرب شهرستان گرمی با تلاش جهادی و شبانه روزی عوامل اجرایی استان وصل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، در پی سیل اخیر در شهرستان گرمی، شبکه آبرسانی این شهرستان تخریب شده و آب شرب شهر گرمی و روستاهای این شهرستان قطع شده بود و مسئولان استان از اتصال خط لوله آب شهرستان خبر داده بودند و اما قطعی آب تا یک هفته پس از سیل در برخی از مناطق شهرستان گرمی ادامه داشت که ساعاتی پیش خبرها حاکی از اتصال مجدد آب شرب در شهرستان گرمی و رفع مشکل در روستاهای سیل زده آن داشته و از این رو برای پیگیری موضوع به سراغ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل رفتیم.

کمال الدین میرجعفریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل، اظهار کرد: با تلاش های شبانه روزی عوامل مختلف اجرایی استان به خصوص اداره آب و فاضلاب آب شهرستان گرمی وصل شد و هم اکنون جریان آب در داخل لوله های خط انتقال 240 لیتر بر ثانیه است.

  وی با اشاره به مشکلات به وجود آمده به واسطه سیل اخیر شهرستان گرمی، افزود: انسداد مسیر گرمی-بیله سوار در محدوده انجیرلو و همچنین آسیب به خط لوله انتقال آب شرب از بیله سوار به گرمی عمده ترین مسئله سیل اخیر بود که با کار جهادی و شبانه روزی عوامل مختلف همه آن ها رفع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل گرمی| مشکل آب شرب شهرستان گرمی برطرف شد

سیل گرمی| مشکل آب شرب شهرستان گرمی برطرف شد